Strona www Czystego Efektu
Klient: Firma świadcząca usługi czystościowe dla klientów biznesowych z różnych branż (przemysł ciężki, lekki, spożywczy, obiekty biurowe, IT, służba zdrowia, motoryzacja, automotive, instytucje finansowe, itp.)
Potrzeba: Strona www, która przedstawi szerokie portfolio klienta, jego sposób pracy i kompetencje.
Nasz cel: Zaprojektowanie całej treści serwisu logicznie, w jak najprostszy i intuicyjny sposób dla odbiorców. Mimo masy treści, która była do przedstawienia na www, zależało nam, żeby serwis był przejrzysty, a użytkownik się w nim nie pogubił, tylko bez zbędnego zastanawiania się czy błądzenia trafiał tam, gdzie chce. Wiedzieliśmy też po analizie starej strony, ile średnio czasu użytkownik spędza na www i że większość użytkowników korzysta z wersji desktopowej, dlatego nie baliśmy się rozbudowanych podstron.
Działania i wyzwania:
- Poznanie grupy docelowej, to było dla nas ułatwione zdanie, gdyż pracujemy z klientem już dłuższy czas, jesteśmy po analizach grupy docelowej i stworzeniu buyer persony czyli przybliżonej charakterystyki klienta klienta.
- Wybranie szablonu strony. Mimo, że szablon został wybrany, nie obyło się bez zmian programistycznych. Strona nie jest odbiciem szablonu 1:1, zgodność z szablonem to 30%, można powiedzieć, że szablon to inspiracja.
- Prezentacja makiety strony; zaproponowanie i przedstawienie kolorystyki wraz ze zdjęciami, zarysem graficznym strony głównej oraz powtarzających się podstron – zaakceptowanie przez klienta tych stron było kluczowe dla dalszych prac i trzymania się ram czasowych w całym projekcie.
- Napisanie tekstów- bardzo dużo tekstów branżowych i specjalistycznych. Oprócz naszego researchu bazowaliśmy na informacjach i opracowaniach podanych przez klienta.
Animacja PFRON
Klient: Firma świadcząca usługi czystościowe dla biznesu. Oferuje swoim klientom ulgę na PFRON (Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych). Nie wszyscy jego klienci wiedzą co to jest, jak można rozliczać taką ulgę i jakie korzyści mogą z tego mieć.
Potrzeba: Animacja edukacyjno-informacyjna, explain video dotyczące ulgi na PFRON i płynących z tego korzyści.
Nasz cel: Stworzenie animacji, która pokaże czym jest ulga PFRON. Chcieliśmy zainteresować całym zagadnieniem klienta, który o tym nie wiedział, wytłumaczyć w łatwy sposób schemat działania klientowi, który coś wiedział na ten temat, ale nie do końca i poinformować klienta, który miał pełną wiedzę na temat PFRON, że nasz klient świadczy taką usługę.
Działania i wyzwania:
- Współpracowaliśmy przy tym projekcie ze studiem animacyjnym Seewidely – zajęli się rysowaniem i animowaniem, po stronie QSHI były tekst i koordynacja całego projektu (lektor, kontakty ze studiem, klientem i akcepty).
Wyzwaniem okazało się napisanie tekstu- jego długość. Animacja musiała zmieścić się w 30 sekundach. W tak bardzo krótkim czasie musieliśmy przekazać dużo wiedzy, która na dodatek musiała być jasno przedstawiona. Pierwsze teksty miały po 180 słów, a czytanie ich zajmowało o wiele więcej niż 30 sekund. Finalnie w tekście znalazło się około 120 słów, które zmieściły się w naszym czasie. Uff
Gabinet fizjoterapeutyczny Cogito Ergo Move
Klient: Gabinet fizjoterapeutyczny z Krakowa. Właścicielka do swojej oferty dodała nową usługę: fizjoterapie uroginekologiczną. Klientka nie prowadziła regularnego fanpage, posty były wrzucane rzadko, czasami z kilkumiesięczną przerwą.
Potrzeba: Wypromowanie nowej usługi poprzez fb.
Nasze działanie i wyzwania:
- Zbudowanie contentu dotyczącego fizjoterapii uroginekologicznej (różnego rodzaju posty, stories, filmiki dotyczące uroginekologii i takiego rodzaju wizyty).
- Graficzne opracowanie tematyki uroginekologicznej (szablony wpisów, spójne elementy filmików)
- Po dwóch tygodniach współpracy rozszerzyliśmy działania na wszystkie usługi dostępne w gabinecie (8 postów miesięcznie + stories)
- Płatne promowanie działań na fb- tutaj przygotowaliśmy całą strategię. W 4 miesiące wygenerowaliśmy 33 tysiące zasięgu (tyle osób widziało nasze treści), koszt reklamy miesięcznie wynosił około 200 zł.
Współpracowaliśmy przez 4 miesiące – Klientka zauważyła wzrost zapytań dotyczących usług – głównie przez wiadomość na fb oraz telefon.