Social Media

Prowadzenie kont: Facebook, Instagram, LinkedIn

Kampanie reklamowe w Social Mediach

Zastanawiasz się nad działaniami w social mediach, ale przeraża Cię pisanie postów, nie mówiąc już o grafice, na którą nie masz czasu?

Zrobię to za Ciebie tylko najpierw:

  • muszę dowiedzieć się jak najwięcej o twoim biznesie i branży, chcę poznać twoich odbiorców, wszystko po to by jak najlepiej dopasować plan działania i osiągnąć nasze cele
  • cel, musimy go określić. Więcej fanów, większe zaangażowanie obserwujących, a może budowanie mocnej, kompetencyjnej marki?
  • po poznaniu twoje grupy docelowej, ustaleniu celów zabieramy się za plan działania, żeby wycisnąć jak najwięcej z social mediów
  • po zaakceptowaniu planu przygotowujemy teksty, grafiki, animacje i ruszamy z kampanią!
  • Zawsze gotową paczkę wpisów dostajesz do akceptu z wyprzedzeniem (musimy mieć czas na wprowadzenie zmian).

W Qshi Mobilny Dział Marketingu pomagamy właścicielom małych i średnich przedsiębiorstw prowadzić profile na Facebooku, Linkedinie i Instgramie. Social media to obszar bardzo rozległy. Mamy wiedzę na tematy związane z mediami społecznościowymi, a także jesteśmy na bieżąco z ich aktualizacjami i modyfikacjami. 

Prowadzenie social mediów przez Qshi Mobilny Dział Marketingu

Podczas rozmowy z klientem ustalamy zawsze cele, które chcemy osiągnąć za pomocą social mediów. Czy są to cele wizerunkowe, pozyskanie jak największej ilości kontaktów do naszych potencjalnych klientów, promowanie produktów, a może budowanie swojej eksperckość.

Następnie określamy grupę docelową, czyli osoby do których chcemy kierować nasze treści i które chcemy zainteresować ofertą klienta. Odpowiednie zdefiniowanie grupy docelowej, dobranie kanałów, w których jest ona dostępna, a na koniec dopasowanie komunikatów, angażujących treści i przekazu jest kluczem do sukcesu w mediach społecznościowych. 

Prowadzenie kont w Social Mediach

Social media w biznesie

Analiza dotychczasowych działań

Przed podjęciem współpracy z klientem i rozpoczęciem prowadzenia jego mediów społecznościowych zawsze proponujemy analizę obecnych kont. Sprawdzamy je pod kątem rodzajów postów, formatów i zasięgów. Nową, proponowaną strategię social mediową zawsze dostosowujemy do celów, potrzeb i zasobów klienta, zarówno tych biznesowych jak i budżetowych.

Kompleksowa obsługa social mediów klienta

W ramach obsługi mediów społecznościowych przygotowujemy dostosowaną do profilu biznesu klienta ilość postów, dedykowaną szatę graficzną i teksty. Obsługujemy, publikujemy i moderujemy posty, zdjęcia i inne formaty dostępne w tych kanałach.

Zarządzanie social mediami klienta to to nie tylko przygotowywanie postów, grafik i tekstów to także śledzenie tego co się dzieje na profilu, interakcja z użytkownikami i optymalizacja działań.

Szkolenia z obsługi social mediów dla firm

Qshi Mobilny Dział Marketingu oprócz prowadzenia social mediów oferuje także szkolenia dla pracowników i właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie prowadzenia Facebooka, Instagrama czy Linkedina. Pokazujemy skąd czerpać inspiracje do tematyki postów, prezentujemy ich różne formaty, a także krok po kroku wyjaśniamy jak je przygotowywać. Odkrywamy przed klientami narzędzia do prowadzenia profili social mediowych i uczymy ich jak się w nich poruszać. Celem takich szkoleń jest nauczenie właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw skutecznego prowadzenia Facebooka firmowego i innych kanałów.

Reklama w mediach społecznościowych

Obsługa social mediów to także reklamowanie się w mediach społecznościowych, dzięki czemu mamy szansę na dotarcie do jeszcze większej ilości osób, których może zainteresować nasza oferta. Przed przystąpieniem do uruchomienia takiej kampanii przeprowadzamy szczegółowy wywiad z klientem, dopasowujemy cele i rodzaje reklam, a także przygotowujemy treści i grafiki.

Cały czas czuwamy nad taką kampanią social mediową, optymalizujemy ją, a klient jest na bieżąco ze wszystkim naszymi krokami.

W Qshi Mobilny Dział Marketingu chcemy, żeby klient był świadomy naszych działań i tego jak prowadzimy Facebooka firmowego czy jego inne kanały w mediach społecznościowych. Każdy nasz ruch związany z obsługą social mediów konsultujemy i tłumaczymy klientowi.